Δευτ - Κυρ 09:00 - 21:00 210 6157034heri@otenet.gr
Ιατρός
Ορθοπεδικός
Εξιδίκευση
Χειρούργος Άνω Άκρου
6944561900
Καλέστε Το Γιατρό

Εξαιρετική αποκατάσταση σε σπάνια βλάβη μετά από πάρεση του Θωρακικού νεύρου

Για την καινούργια Χρονιά, όσο φορτωμένο και να είναι το πρόγραμμα, θα σας ενημερώνω τουλάχιστον για τα πολυ ενδιαφέροντα περιστατικά, όπως πολλοί μου ζητήσατε.

Ένα εξαιρετικά δύσκολο και επιτυχημένο χειρουργείο…state of the art … σε μια κοπέλα που υπέφερε πολύ και από πόνο και από αισθητική ενόχληση εξαιτίας πάρεσης του μακρού θωρακικού  νεύρου με ατροφία του πρόσθιου οδοντωτού μυός και αποτέλεσμα να προεξέχει η ωμοπλάτη της υπερβολικά, όπως δείχνουν οι φωτογραφίες πριν το χειρουργείο. Σπάνια η βλάβη και ίσως είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται αυτή η επέμβαση στην Ελλάδα. Αποκαστάθηκε με εξαιρετική επιτυχια!

ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ:

 

ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ:

Και λίγα λόγια για τον όμορφο αυτόν μυ!

Ο πρόσθιος οδοντωτός, είναι ένα μυς που κρύβεται από άλλους, Εκφύεται από τα πρώτα 8-9 πλευρά, και καταφύεται στο έσω χείλος της ωμοπλάτης, Με την ενέργειά του έλκει την ωμοπλάτη μπροστά, έξω και πάνω, όπως κατά την ανύψωση του βραχίονα πάνω από την οριζόντια θέση. Επίσης, καθηλώνει την ωμοπλάτη στο θωρακικό τοίχωμα, ενέργεια που είναι απαραίτητη για τη λειτουργία των μυών του βραχίονα. Ένας δυνατός πρόσθιος οδοντωτός ανακουφίζει τους ώμους και τον αυχένα από το δυνατό φορτίο στις κινήσεις και στηρίξεις στα χέρια, προστατεύοντας τον αυχένα από την υπερφόρτιση, και απελευθερώνοντας τα άνω άκρα.

Όταν ο γυμναστής σας η ο Φ/Θ σας ζητά να ξαπλώσετε και να απομακρύνεται τα τεντωμένα σας χέρια από το έδαφος, σα να θέλετε να πιάσετε με τα δάχτυλά σας το ταβάνι, τότε είναι που ενεργοποιείτε τον πρόσθιο οδοντωτό σας. Η πλάτη μένει καθηλωμένη στο έδαφος, ενω ο ώμος κινείται προς τα πάνω. Όλη η κίνηση ξεκινά από τις ωμοπλάτες σας, τα «φτερά» σας.

Οτιδήποτε όμως και αν κάνετε, από το αν γράφετε πολλές ώρες, ή αν θέλετε να σερβίρετε καλύτερα στο τέννις, ή να στέκεστε πιο ξεκούραστα και σωστά στο ποδήλατο, ή ακόμη και να εκτελείτε με μεγαλύτερη άνεση και δύναμη τα push ups σας, ο πρόσθιος οδοντωτός μπορεί να σας βοηθήσει!

Για να γυμνάσετε  τον πρόσθιο οδοντωτό σας :
Μείνετε σε στάση σανίδα με το κεφάλι, σπονδυλική στήλη και λεκάνη σε μια ευθεία γραμμή για 90 δευτερόλεπτα. Κρατήστε τη στάση, ενω μπορείτε κατα τη διάρκεια να «σπρώχνετε» το έδαφος μακριά σας για να έρθουν οι ωμοπλάτης σε απαγωγή – να απομακρυνθούν μεταξύ τους, και να βεβαιωθείτε οτι ο πρόσθιος οδοντωτός συσπάται., λυγίστε. Για ακόμη πιο δύσκολη άσκηση, από την στάση σανίδα τους αγκώνες σας προς τα πίσω και δίπλα από τα πλευρά σας, οδηγώντας το σώμα προς το έδαφος, και έπειτα τεντώστε τους αγκώνες για να εκτελέσετε push ups.

 

Related Posts

Leave a Reply

Recent Articles

Ενδιαφέρον Περιστατικό
11 Μαρτίου 2021
Eμβολιαστήκαμε!
11 Μαρτίου 2021
2021 Καλή Χρονιά
1 Ιανουαρίου 2021

Text Widget

Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada.
We are using cookies to give you the best experience. You can find out more about which cookies we are using or switch them off in privacy settings.
AcceptPrivacy Settings

GDPR

  • Αποδοχή

Αποδοχή

Πατώντας αποδοχή, συναινείτε στην συνέχεια της πλογήσης στον δικτυακό τόπο του Δρ. Δ. Λ. Μισιτζή.